Geçmiş Olsun ^DaMla^

Geçmiş Olsun ^DaMla^
Geçmiş Olsun 4 Aralık 2016 698 defa okundu 14 yorum

Perşembe günü zorlu bir kalp ameliyatı geçiren ve Cumartesi günü uyanan Chat Haber Ekip arkadaşımız ^DaMla^‘ya geçmiş olsun dileklerimizi gönderiyoruz. Kendisini chat dünyasından tanıyor olsak da gerçek bir arkadaşı gibi gördüğümüzü ve dualarımızı eksik etmediğimizi bilmesini istiyoruz. Bir an önce eski sağlığına kavuşmasını ve sevdikleri ile beraber uzun bir ömür geçirmesini temenni ediyoruz. Tüm chat arkadaşları adına büyük geçmiş olsun.. Bir an önce iyileşmen dileğiyle..

Tüm Chat Arkadaşların

0

Yorumlar

14 yorum yapılmış. Bir yorumda sen yap!
    Oparazzi 4 Aralık 2016 - 01:40

    Geçmiş olsun ^DaMla^.. Umarım bir an önce toparlanır ve eski sağlığına kavuşursun, güzel haberlerini bekliyoruz..

    0
    KNoSosS 4 Aralık 2016 - 01:49

    Büyük gecmis olsun Damla.

    0
    RomantikPepe 4 Aralık 2016 - 04:11

    TrSohbet’te gözlemlediğim kadarıyla tanıyorum. Erkekler için kullanılan bir tabir vardır: Babacan. Sen de benim gözümde babacan bir hatunsun 🙂
    Birkaç gecedir uyumadan önce gözlerim dolarak açtım ellerimi, senin için yakardım. Bu güzel haberi alınca tekrar gülmeye başladı yüzüm.
    İnşallah kısa sürede sağlığına kavuşursun abla.
    Seni seviyoruZ <3

    0
    Azra 4 Aralık 2016 - 09:55

    Çok geçmiş olsun. Rabbim bolbolşifa versin ..

    0
    FedakaR 4 Aralık 2016 - 12:13

    Geçmiş Olsun Damla İnşallah bir an önce toplarsın dualarımız seninle

    0
    GuL 4 Aralık 2016 - 14:30

    Cok Gecmiş oLsun

    0
    çiçek 4 Aralık 2016 - 16:00

    Seni cok seviyorum..
    Cabuk iyles : (

    0
    Eysan 4 Aralık 2016 - 23:43

    Geçmiş oldun, Allah şifa versin ??

    0
    Nazenin 5 Aralık 2016 - 00:22

    Acil şifalar diliyorum. ?

    0
    ^PemBiŞ^ 5 Aralık 2016 - 04:26

    ^DaMla^ mmmm ikizimm kardeşim seni çok seviyorum allahım bol şifalar versin sana allahım korusun seni iyi ki Dostumsun her zaman yanındayım Yanında Olucam Seni Çoook Seviyorum Kardeşim ??❤️❤️❤️❤️

    0
    SosyopatqirL 5 Aralık 2016 - 08:53

    kuzumm çok geçmiş olsun Allah acil şifalar versin hemen iyileeeş aramıza dön hemen şimdiden özledik seni :*

    0
    MayheM 5 Aralık 2016 - 14:57

    Gecmis olsun ^DaMla^…Allah şifa versin.

    0
    LiLYuM 6 Aralık 2016 - 09:57

    Sanırım sana edilen dualar ve güzel dilekler, senin için ve sana özel yaptığım, bütün şarkıları sana armağan ettiğim, yayının, sinerjisi ve enerjisi sana ulaştı ve çok iyisin ve daha iyi olacaksın kuzum.Ameliyattan sonra 3 gün uyanmaman beni ve seni seven herkesi korkutsa da Rabbim’e şükürler olsun bizimlesin.Seninle birlikte daha çok haberler yapacağız,daha çok rekorlar kıracağız,daha çok mizah amaçlı reklamlar yapacaksın.Unutma isveç bilim adamlarına göre, ^DaMla^yı sevenler, ^DaMla^ nın ömrüne ömür katıyor 🙂 Son olarak; Beni bilimle anla , felsefeyle anla iki gözüm, ve tarihle yargıla.Greet mesajında eksiklikler var ve ben tamamlıyorum, Ben seni Her türlü anlarım HATUN :*

    0