İyi Ki Doğdun PapatyaM

İyi Ki Doğdun PapatyaM
Doğum Günleri 3 Nisan 2016 1545 defa okundu 14 yorum

TRSohbet sunucusunu #mobil kanalının biricik çiçeklerinden ve Sop‘larından PapatyaM‘ın bugün ( 3 Nisan ) doğum günüymüş. Kendisi 30‘lu yaşlarda olsa da, henüz 20‘lerinde gösterdiğini belirtmeden geçemeyeceğiz. PapatyaM‘ın bu mutlu gününü Chat Haber olarak tüm chat yapan kişiler adına kutluyoruz. Doğum günü pastasını hazırlayan SenciL‘e de sanıyoruz ki ayrı bir teşekkür gerekiyor. Doğum günün kutlu olsun PapatyaM, Nice mutlu yıllara !


Bölüm Sponsorları


Yorumlar

14 yorum yapılmış. Bir yorumda sen yap!
    SenciL 3 Nisan 2016 - 03:16

    Papatyam benim en kıymetlim Can’ım can içim iyiki doğdun iyiki varsın sen benim en özelimsin bambaşkamsın hep söyledm hep söylıcem iyiki ama iyikisin hep kal hep ol 2 yıl oldu tanısalı daha daha 2 li yıllar seni çok seviyorum abla kardeşim yeri gelınce herseym içimden sana en guzel dualarla nice guzel yaşlara meleğim ???❤️?

    PapatyaM 3 Nisan 2016 - 03:42

    Oparazzi cok tesekkur ederim 🙂 okadar saklamistim oysaki kliklenmiyim yaslandigimi duymayin diye ? SenciL degerlim seni cok Seviyorummm pasta mukemmel olmus ? ?

    SenciL 3 Nisan 2016 - 03:50

    PapatyaM benim en kıymetlım Can’ım can içim İYİKİ DOĞDUN İYİKİ VARSIN sen benim en özelimsin bambaşkamsın hep söyledim hep söylicem İYİKİ ama İYİKİ varsın hep KAL hep OL 2 yıl oldu tanışalı daha daha 2 li yıllara SENİ ÇOK SEVİYORUM ablam kardeşim yeri gelince herşeyim içimden sana en güzel dualarla dileklerle nice güzel yaşlara meleğim :*<3 :*

    PapatyaM 3 Nisan 2016 - 06:29

    SenciL bizim kardesligimiz sozlerle anlatilmaz yasanir melegim daha bi cok yillar birlikteyiz.iyiki Hayatimdasin seni cok Seviyorummm.birlikte yaslanicez nice guzel yaslara birlikte giricez İnsallah ?
    ??

    BüşBüş 3 Nisan 2016 - 09:50

    Mutlu yillar ? nice mutlu senelere insallah ????

    GuL 3 Nisan 2016 - 11:08

    PapatyaM ALLAH Sana Ve Tüm SevdikLerine MutLu HuzurLu SağLıkLı Ve Uzun ÖmürLer Versin inşALLAH Nice MutLu YıLLara iyki Doğdun iyki Varsın

    PapatyaM 3 Nisan 2016 - 14:00

    BüşBüş cot tesekkur ederim canim ?

    RomantikPepe 3 Nisan 2016 - 14:12

    Sevdiklerinizle birlikte nice mutlu yıllara ^_^

    (\__/)
    (=’.’=)
    (“)_(“)

    LyNn 3 Nisan 2016 - 14:20

    Dogum gunun kutlu olsun nice guzel mutlu huzurlu yillara sevdiklerinle ????

    PapatyaM 3 Nisan 2016 - 22:45

    GuL cok tesekkur ederim canim guzel dileklerin icin sende iyiki varsin ??

    PapatyaM 3 Nisan 2016 - 22:47

    RomantikPepe cok tesekur ederim ?

    PapatyaM 3 Nisan 2016 - 22:48

    LyNn tesekkur ederim canim ??

    LeWa 4 Nisan 2016 - 09:32

    nice güzel yaşlara papatyam heb mutlu ol inş : )

    Seyda 5 Nisan 2016 - 17:39

    nice senelere?